Pages

Penulisan Popular

Saturday, April 23, 2011

UMNO Mencari Publisiti Murahan Berstatus Sampah

Korang sume dah tahu benda ni…. minggu yang lepas ada seorang wakil dari JPMK datang ke Zagazig dengan katanya untuk menyelesaikan beberapa masalah pelajar terutama pelajar egen dengan pihak universiti. AdamHawa tidak peduli dengan semua itu, cuma apa yang AdamHawa ingin sampaikan ialah pegawai tersebut telah menipu ramai pelajar melalui laman social FaceBook milik beliau.




Maknanya selepas beliau balik ke Kaherah, dan beliau meng’upload’ gambar Majlis Kenduri Kesyukuran DPMZ & PCZ dengan menyatakan pada gambar tersebut ‘bersama kelab UMNO bersama ahli Zagazig’. 

Inilah perangai manusia suka menangguk di air yang keruh. AdamHawa tahu mereka wat perjumpaan dengan bdak2 sabah nak tubuh kelab umno di zagazig. maklumat ni pun AdamHawa dapat dari budak2 UMNO gak. pegawai tersebut malu nak letak gambar betul perjumpaan bersama kelab umno zagazig sebab sambutan tak mengalakkan dan ada sesetengah daripada mereka ‘yang terpaksa’ datang.

Nak buat prog atas nama UMNO ahli xleh nak terima. Pada hemah AdamHawa, kalau depa ni mai dengan bawak dakyah UMNO rasanya tak dak orang yang nk datang program mereka. kalau ada pun orang yang datang makan  dan pencacai-pecacai atau pun Orang Kuat Umno (OKU) saja.  
 
AdamHawa hairan betul la ada lagi manusia yg nak sokong parti sekular. rakyat mesir dan sebahagian besar dunia arab dah buat perubahan menolak parti sekular tersebut. takkan la siswa zagazig yg cerdik pandai boleh terima parti sekular ini (UMNO).. hampes betul!!!.. 

KEPADA PENCACAI UMNO SILA DENGAR TAZKIRAH DARI UST INI Sila Klik

UMNO = Hizbul Watoni…
revolusi25jan = PRU13..
Mubarak Turun = Najib bakal turun…
Ikhwan Muslimin (IM) = Parti Islam Se-Malaysia (PAS)

No comments:

Post a Comment