Pages

Penulisan Popular

Friday, December 17, 2010

Pemanis Kata Pembuka Bicara


Segala puji dan puja bagi Allah. Selawat dan salam ke atas junjungan Rasulullah S.A.W.

Dengan lafaz Bismillah, saya mulakan blog saya yang diberi nama Adam Hawa. Inilah ruang di mana lontaran pendapat saya akan disuarakan melalui “medium baru” internet, dengan pandangan yang pelbagai dan perspektif dari berbagai sudut.

Sebelum ini sudah ada niat untuk menulis demi menyampai sedikit sebanyak coretan kehidupan dan pengajaran yang dapat diambil disini, bumi yang diberkahi Allah ardu kinanah atau Mesir. Namun disebabkan kesuntukan masa (juga, saya bukannya kaki Blogger!), maka niat tersebut tergendala seketika.

InsyaAllah, blog Adam Hawa ini akan memberi sejuta pengajaran buat insan yang bergelar muslim & muslimah diluar sana (juga diri saya sendiri) demi hasrat untuk menegakkan kalimah Allah dimuka bumi ini terlaksana. Amin..

Salam Ukhwah, Salam Pembuka Bicara

Demi Islam Tercinta :D

No comments:

Post a Comment